sobota, 18 marca 2017

Ruskie pierogi które wyszły bosko



Hej!
Moi Kochani, dziś zaplanowane miałam pierogi. Wszystko fajnie i pięknie, rodzina zadowolona zgodziła się bez wahania. Schody zaczęły się pojawiać gdy trzeba było wybrać farsz. Każdy chciał inny. Ja chciałam farsz ze smażonych ziemniaków, a moje pociechy owoce lub mięso lub na ruskie. Po długich negocjacjach wygrała opcja ruskich pierogów.
Na ciasto:

  • 60 dag mąki pszennej
  • 2 szklanki bardzo ciepłego mleka
  • 1 łyżka roztopionego masła
  • sól

Na farsz:
  • 4 ugotowane ziemniaki
  • 1 ser biały w kostce
  • 1 opakowanie sera białego  (ja użyłam President)
  • cebula podsmażona wraz z tłuszczem
  • sól
  • pieprz

Wszystkie składniki na farsz dokładnie wymieszać i odstawić by troszkę stężały. W maszynie do pieczenia chleba wyrabiamy ciasto. Jeśli nie mamy to ręcznie. Wykrawamy małe kółka i lepimy pierożki. Potem wrzucamy na wrzątek. Kiedy wypłynął, trzeba jeszcze gotować 2-3 minuty i wyjmować. Moje pierożki od razy zeszły na pniu i właśnie o to chodzi.  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz