poniedziałek, 29 maja 2017

Schab w młodej kapuście


Hej!
Od kilku dni jestem szczęśliwą właścicielką wolnowara. Kiedy przeglądałam niektóre blogi, napotykałam się na przepisy potraw z wolnowara. No i co tu mówić, pozazdrościłam. Teraz ja też mogę delektować się wybranymi potrawami. Na pierwszy rzut poszedł schab w młodej kapuście. I tak sobie pykał, pykał, pykał z pięć godzin, a ja ciągle zaglądałam czy już. Dobrze, że ma przezroczystą pokrywę, bo gdybym musiała potem doliczyć po 10 minut za każde uchylenie pokrywki, to bym chyba jadła go na drugi dzień. Opłacało się  wytrzymać, bo mięsko było smaczne, a kapusta inna niż w szybkim gotowaniu.
Potrzebujemy:

  • nieduży kawałek schabu
  • młodą kapustę
  • marchew
  • pietruszkę
  • 2 pomidory
  • trochę świeżego estragonu
  • sól
  • pieprz
  • siemię lniane

Schab posypuję przyprawami i podsmażam na patelni z każdej strony. Następnie szatkuję kapustę. Na dno wolnowara wkładam pokrojone warzywa, potem wkładam schab i posypuję siemieniem lnianym. Podlewam odrobiną wody i czekam (cierpliwie). No opłaci się . Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz